سروده های استاد مرتضا کیوان هاشمی

طبقه بندی موضوعی



من کتاب جلد چرمی کهنه ای هستم
سالها پیش مرا با چه شور و شوقی از کتاب فروشی خریدند
اما نه برای خواندن
که برای پز دادن
سی سال است روی طاقچه ی مام میهنم خاک می خورم
و در این مدت
جز بچه هایی که به دنبال شکلات های قایم شده می گشتند
کسی مرا ندیده است
ناجوانمردانه مرا در این طاقچه رها کرده اند
حتی یک بار یک نفر هم به درستی مرا نخوانده است
همه ی حرفهایم هنوز روی دلم سنگینی می کند
مثل کتاب رمان «ماجراهای فیلیسیتی» !
راستی !
شما وقت دارید برای دلخوشی من هم که شده
گرد و غبار سالها بی توجهی را از صورتم پاک کنید،
مرا ورق بزنید و فقط عکس هایم را ببینید
دنیا را چه دیده ای؟!؟
شاید خوشتان آمد
و شما اولین خواننده ی من بودید.

#مرتضی_کیوان_هاشمی

@keyvan_hashemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی